Saturday 4 November 2017

Trading System 60


Handelssystem ved hjelp av relativ styrke Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg Jeg har testet ut et enkelt system, nesten utelukkende ser på prishandling med ganske gode resultater. Slik gjøres det: 1. Åpne et diagram med 4 hrs bar 2. legg til CCfp-indikator. 3. se etter forskjeller i hver valuta på data-menyen på den siste to 4 timers baren. 4 Åpne stillingen 5-10 minutter etter at den nye linjen har åpnet. Kontoen har vokst ganske bra med det meste ingen tap så langt i den siste måneden. Dette er så enkelt at det må være enkelt å lage en EA eller indikator for dette systemet. Jeg vil snart sette opp diagrammet og indikatoren her. Takk Kris begynte okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg her er diagrammet og CCfp indikatoren Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) CCFp. ex4 19 KB 13,826 nedlastinger Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg sjekke prisforskjellene på ccfp på dataene menyen og finn ut hvilken valuta som er sterkere på den siste 4 timers baren. Deretter åpner paret og ser at pippene dine vokser. Fordelen med denne metoden er 1. Du er i takt med styrken til MAIN-valutaen i paret 2. Du handler flere valutapar på samme tid Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 383 Innlegg Veldig interessant system, Kris. Jeg prøver dette. Ble medlem Jun 2006 Status: Medlem 1.050 Innlegg Har du koden for dette indi Det vil ikke vise på meglere med et suffiks. Ble med okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg takk Eureka. Du vil ikke angre. Selvfølgelig, prøv det på Demo. Jeg vil sette min handler på en time når en ny 4 timers bar åpnes. Kris Ble medlem Aug 2006 Status: Medlem 383 Innlegg Hva bruker du til TPs og SLs Ble med juni 2006 Status: Livslang læring. 723 Innlegg Denne indikatoren krasjer min metatrader. Eventuelle ideer Hvis du skammer deg for å stå ved fargene dine, søker du bedre et annet flagg. Ble medlem Feb 2007 Status: Medlem 1.408 Innlegg beklager, men jeg lurer på, kan du forklare hva du mener med quotcheck for prisforskjelleren. Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg Benq, jeg er glad du er her. Jeg kan ikke vise denne indikatoren på IBFX mini-konto fordi jeg må legge til kvotering på slutten av paret. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Du kan endre koden for å vise den på ibfx-konto. Takk Kris Ble medlem okt 2007 Status: Medlem 1.099 Innlegg Fourx Se på de ferdige to 4 timers tidligere stolper. Deretter ser du på verdiene for hver av 8 valutaer på data-menyen. Hvis verdien er mer enn den forrige linjen, er valutaen sterk og omvendt. Du kan også handle disse valutaene i futures markedet (selvfølgelig vil du trenge mye mer margin, men bedre enn forex meglere siden futures meglere er godt regulert) ved hjelp av denne sytem. Jeg gjorde nær 4 grand i 0ne hr. Kris Ble med feb 2007 Status: Medlem 1.408 Stillinger Ble med juni 2006 Status: Livslang læring. 723 Innlegg Går denne indikatoren i ekspertmappen eller ekspertindikatormappen Hvis du skammer seg for å stå ved fargene dine, søker du bedre et annet flagg. Ble medlem Jun 2006 Status: Medlem 1.050 Innlegg Jeg bruker ikke IBFX. Megleren har et annet suffiks. Jeg er ikke en koder, men jeg kan vanligvis endre noe slikt. Men dette ser litt ut over meg. Forhåpentligvis vil noen andre ta vare på det. Benq, jeg er glad du er her. Jeg kan ikke vise denne indikatoren på IBFX mini-konto fordi jeg må legge til kvotering på slutten av paret. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Du kan endre koden for å vise den på ibfx-konto. Takk KrisFrom. Gjennomsnittlig quotJoequot Parker Tror du at det er mulig å tjene mer penger før du går på jobb mandag morgen. enn du vil hele resten av uken på jobben Hvis du tror dette ndash bra, fordi Irsquom viser deg det nøyaktige blåkopi systemet du kan bruke for å få det til å skje Hvis du ikke tror dette, så alt du trodde du visste om Forex er i ferd med å bli revet fra hverandre med Irsquom som forteller deg Gi meg bare 94 sekunder. og Irsquoll viser deg nøyaktig hvordan du gjør dette ndash dag etter dag, uke etter uke Ganske enkelt. din sjekk om å finne ut hvordan du trekker ut slike konsistente pips fra Forex markedet hver dag som du vil føle deg. Ja. Jeg vet, det høres kanskje litt over-the-top. Men lytt ndash når du begynner å handle med lavere tidsrammer, som 1 minutt og 5 minutter, endrer mange ting i din handel. Ingen store drawdowns (du kommer til å bli solid, jevn konto gevinster hver dag) Ingen store stoppløsninger (å miste bare noen få pips er ditt worst case scenario) Ingen store svinger på din trading konto (ikke mer følelsesmessige og psykologiske rutsjebane rides) Hvis yoursquove bare noen gang handlet høyere tidsrammer da. Irsquom dødelig alvorlig. Det er en hel masse pips der ute for å bli snappet og grep akkurat nå. Det er en god sjanse for at du, fordi du har lest dette, også sett en haug med andre såkalte Forex ldquoproductsrdquo. Problemet er ndash 99 av disse produktene villedet deg. Yoursquove blitt matet ldquorobotsrdquo. ldquosignal servicesrdquo og alle slags andre, vel, GARBAGE Hva disse skamløse internettmarkedsførerne egentlig forteller deg, er at du trenger noen andre, eller noe annet, for å handle for deg. Hør opp. Jeg handler Forex ndash, og det gjør jeg ganske bra. Det gjør meg FURIOUS når jeg ser søppel disse gutta prøver å selge deg. Se ndash kanskje jeg kan stoppe disse gutta som fører deg ned feil vei og selger deg deres ldquorotten goodsrdquo. Men, jeg kan vise deg den riktige veien ndash, men det berører deg om du velger å følge den. Irsquom kommer ikke til å ldquodance aroundrdquo som noen sirkusdyr Irsquom kommer til å vise deg akkurat hva du trenger ndash akkurat nå Irsquod liker å avsløre for deg: 60 Second Scalpingtrade I 60 Second Scalpingtrade yoursquore kommer til å få tilgang til. Faktisk . dette systemet er så enkelt og enkelt det. Det krever ingen ldquofancyrdquo-indikatorer (ingenting å lære, slik at du vil ha FORTROLIGHET helt fra starten). Det har bare 3 regler (handeloppsett og oppføringer er så enkle at du nesten aldri vil foreta en handelsavgjørelse igjen). Den kommer med Metatrader4trade-mal du vil bokstavelig talt være up-and-running og handle i løpet av få minutter) Det følger med en enkel, trinnvis håndbok (du kan begynne å mestre dette utrolige systemet innen 25 minutter) Fortsatt litt usikkert Thatrsquos okay ndash ta en lesing over Følgende e-postmeldinger mottok jeg fra noen av de første heldige handelsmennene for å få tak i 60 Second Scalpingtrade. citerer nå vært en uke siden jeg begynte å handle med systemet ditt Mark. Jeg har vært opp minst 30 pips på 4 av de 5 dagene. Du er nå på min julekort-liste kompis. Takk. Quot Robert P. quote Takk for å komme tilbake til meg så fort markere. Jeg endte opp med å gå for systemet ditt og jeg har handlet det 4 dager nå. Jeg er omtrent 70 pips eller soquot Ian F. quotWow - systemet ditt er så enkelt som du sa. Jeg liker ikke min skjerm full av indikatorer ao selv om Id gir deg systemet et skudd - Glad jeg gjorde at jeg bare har handlet i USAs handelstider, men systemet ser ut til å fungere veldig bra - takk for Steven J. Jeg vet at du anbefaler at systemet handles i 1 minutt, men trodde jeg ville fortelle deg at jeg har handlet det i to uker på bare 5 minutter og det har vært i virkeligheten. Jeg tok et stort trekk på torsdag som var større enn de 8 handler før det kombinert sitat Oliver K. Det er egentlig ikke mye mer jeg kan legge til det (og det er bare noen av e-postene jeg mottok). Jeg vil gi deg litt mer selvsikkerhet om at Irsquom tilbyr deg virkelig, sannsynligvis. Dette er seriøst . yoursquove nå sett hva systemet kan gjøre for deg, itrsquos tid til å ldquostart ballen rollingrdquo på din nye trading banen Skal du gjøre hva yoursquove har gjort i Forex (sløse penger på dårlige produkter og miste penger på kontoen din) Eller skal du å endelig gå opp og begynne å. Du må tenke som en profesjonell hvis du kommer til å handle som en. Hva Irsquom tilbyr deg akkurat nå, er i utgangspunktet en ldquoone clickrdquo løsning på alle dine handelsproblemer. Det tar bare ett klikk med musen for å treffe den 8220Download Nowrdquo-knappen nedenfor og. Men for å få dette. Irsquom kommer til å gjøre beslutningen en absolutt no-brainer for deg. For å si det enkelt . hvis du ikke gjør de konsekvente pipene du vil ha hver dag, vennligst send meg en rask epost, og Irsquoll refunderer deg hver eneste krone Irsquom, ikke kommer til å fortsette med denne pengene-tilbake-garantien. men hvis du, for en eller annen grunn, ikke er helt begeistret for det du gjør, er garantien der for deg. Det blir alvorlig. du må innse det. Som det står for øyeblikket. Dagen din i Forex er nummerert Med andre ord ndash med mindre du gjør noe og endrer noe nå. Yoursquore kommer aldri til å gjøre det. Vil du virkelig fortsette å være en taper trader ndash forsøker å rettferdiggjøre til vennene dine og familien hvorfor du fortsatt har havenrsquot rammet den rik på Forex, eller vil du endelig gå opp til tallerkenen. Ta tak i denne engangs muligheten. og klikk på lsquo Bestill nå rsquo-knappen nedenfor Jeg er fullt klar over at dette er sannsynligvis det raskeste og enkleste daghandelssystemet Jeg vil hver bruk ndash og kan handle det bare minutter fra nå, jeg forstår at 60 Second Scalpingtrade leveres komplett med en jern - Clad, 100 RISK-GRATIS, Ingen Spørsmål-Spurt, 6 0-dagers pengene-tilbake-garanti Jeg forstår også at dette er den eneste sjansen jeg noensinne vil trenge 60 Second Scalpingtrade akkurat nå for den latterlig lave prisen på bare 47 Du trenger Adobetrade Acrobat Reader (eller lignende sofwaredevice for å lese PDF-filer) for å se 60 Second Scalpingtrade. Du vil bli bedt om å sende inn navn og e-post for å få tilgang til nedlastingen - dette er slik at jeg kan gi deg oppdateringer og støtte. Viktig: Bestillingen din er plassert trygt via JVZoo s sikre server, og du vil bli sendt direkte til nedlastingssiden rett etter betaling - selv om det er 3:00 Til din suksess i Forex, Gjennomsnittlig kvote Parker PS ndash Husk - 60 Second Scalpingtrade er en komplett scalping system thatrsquos handlet hver dag av handelsfolk akkurat som deg PPS ndash Yoursquore kommer til å få 60 Second Scalpingtrade helt 100 RISKFRITT med min 6-dagers, ingen spørsmålspørsmål, pengene tilbake garanti PPPS ndash En ting til. Bare RIGHT NOW får du øyeblikkelig tilgang til 60 Second Scalpingtrade for den aldri-å-bli-gjentatte prisen på bare 47 Ofte stilte spørsmål. Fungerer dette systemet best under en bestemt økt eller et bestemt marked. Dette systemet kan brukes når som helst , 247 og det fungerer i alle markedsforhold. Fungerer 60 andre Scalping8482-systemet med alle meglere Ja, selvfølgelig trenger du bare metatrader 4-plattformen. Er 60 Second Scalping8482-systemet en 8220robot8221 Nei, dette er et manuell handelssystem. Systemet vil gi deg kjøp og salgssignaler. Systemet viser deg når du skal inngå handelen. Jeg er en nybegynner Kan jeg bruke dette systemet Absolutt Dette systemet er enkelt både av nybegynnere og avanserte forhandlere. Ingen spesiell kunnskap kreves hos alle Jeg er emosjonell, hjelper dette systemet meg å handle Dette systemet gjør dette til en veldig enkel beslutning ved å ta følelser ut av ligningen 8211, det gir deg klare visuelle signaler. Alt du trenger å gjøre er å kopiere våre signaler på kontoen din. Kan jeg komme i gang med en demo-konto Ja, det kan du absolutt. Dette kan være en fin måte å bli kjent med systemet. Må jeg kjøpe annen programvare eller diagrammer for å bruke dette systemet Nei, dette systemet inneholder alt du trenger. Bare installer den i metatrader4 og begynn å nyte fortjenesten. Må jeg betale en månedlig avgift Nei, når du kjøper 60 Second Scalping8482, er det din for livet. Hvordan er 60 Second Scalping8482 levert Etter at betalingen er gjort, vil du umiddelbart kunne laste ned din kopi av 60 Second Scalping8482. Trenger jeg spesiell programvare Alt du trenger er Metatrader 4 på datamaskinen din. Dette tilbys av nesten hver Forex megler GRATIS. Hvor mange kontoer kan jeg bruke 60 Second Scalping8482 med så mange du vil ha. Det er ingen grense for antall kontoer du kan bruke 60 Second Scalping8482 med. Hva med oppdateringer Din engangsoppkjøp inkluderer også ubegrensede oppdateringer. What8217s minste konto for å komme i gang Du don8217t trenger en stor konto for å komme i gang. That8217s skjønnheten i trading Forex. Du kan komme i gang med så lite som 100 Hvordan installerer jeg 60 Second Scalping8482 60 Second Scalping8482 kommer med en enkel manuell som går gjennom installasjonsprosessen. Det er like enkelt som å kopiere noen få filer fra en mappe til en annen på datamaskinen. US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også store potensielle risikoer. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette er ikke en oppfordring eller et tilbud til BuySell futures eller alternativer. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på dette nettstedet. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som vises. Faktisk er det ofte skarpe forskjeller mellom hypotetiske resultatresultater og de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. Hypotetisk handel innebærer ikke økonomisk risiko, og ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. All informasjon på dette nettstedet eller en e-bok som er kjøpt fra denne nettsiden, er kun for utdanningsformål og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning. Eventuelle utsagn om fortjeneste eller inntekt, uttrykt eller underforstått, representerer ikke en garanti. Din faktiske handel kan resultere i tap da det ikke er garantert noe handelssystem. Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og samtykker i å holde 60SecScalping og eventuelle autoriserte distributører av denne informasjonen ufarlig på alle måter. Bruken av dette systemet utgjør aksept av vår brukeravtale. Dette nettstedet og produktene og tjenestene som tilbys på dette nettstedet, er ikke tilknyttet, tilknyttet, godkjent eller sponset av Google, PayPal, eBay, Amazon, Yahoo eller Bing, eller de har blitt vurdert eller testet av Google, PayPal, Yahoo, eBay, Amazon eller Bing. Den typiske kjøperen tjener ikke penger ved bruk av dette systemet. 60SecScalping garanterer ikke inntekt eller suksess, og eksempler som vises i denne presentasjonen representerer ikke en indikasjon på fremtidig suksess eller inntjening. Selskapet erklærer at informasjonen som er delt, er sann og nøyaktig. 1-minutters (60 sekunders) binær opsjonsstrategi: 14 av 18 vinner Normalt handler jeg ikke 1 minutters alternativer først og fremst fordi utbetalingen er relativt dårlig (70). Det er også vanskeligere å være like nøyaktig med disse handler som de 15 minutters handler, på grunn av det iboende støynivået på 1-minutters diagrammet, etter min mening. Med andre ord, når du handler 60 sekunders alternativer fra 1-minutters diagrammet, håndterer du en svært liten mengde prisdata som er innkapslet i hvert lysestake, og ett minutt av prisaktivitet er relativt ubetydelig i det store ordningen av ting. Når det er sagt, tror jeg at det er fullt mulig å foreta gode handelsbeslutninger om hva som kan skje med prisbevegelsen i neste minutt. Grunnleggende 60 Second Strategy Min grunnleggende strategi mot 60 sekunders alternativer går som følger: 1. Finn støtte og motstandsnivåer i markedet der kortsiktige studs kan bli hatt. Pivotspoeng og Fibonacci retracement nivåer kan være spesielt nyttige, akkurat som de er på andre tidsrammer mens du handler langsiktige instrumenter. 2. Ta handel oppsett på første touch av nivået. Når du har tradinginstrumenter som har et høyt nivå av støy som er inneboende i det endelige handelsresultatet (som 60 sekunders alternativer), tror jeg at å ta et høyere volum av handler faktisk kan spille til din fordel. For de som ikke er kjent med måten jeg vanligvis handler 15 minutters utløp fra 5-minutters diagrammet, ser jeg normalt etter en første avvisning av et prisnivå jeg allerede har merket på forhånd. Hvis det avviser nivået, bidrar dette til å ytterligere validere robustheten av prisnivået, og jeg vil se for å komme inn på den påfølgende berøring. Forventet fører dette til et lavere volum av handler tatt i bytte for høyere nøyaktighetsoppsett. 60 andre handler fører til høyere handelsvolum Men siden den inneboende støyen i hver 60-sekunders handel er så stor til å begynne med, tror jeg at handel med høyere volum faktisk kan fungere som en fordel ved at det bidrar til å jevne ut nøyaktighetsfluktuasjonene som kommer ved handel med slike kortsiktige instrumenter. For å gi en baseball-analogi, kan en hitter som normalt opprettholder et batting gjennomsnitt på .300 (det vil si at han gjør det på base med treff på tre av ti ti-bats). 100. På den annen side, i det samme spekteret, kan han treffe .450. Men i løpet av en 100-spill sesong, forventet it8217 at med nok at-flaggermus, vil hans sanne ferdighetsnivå med hensyn til å treffe nøyaktig avsløres. It8217 er en regresjon til den gjennomsnittlige typen konsept. Som sådan, hvis du har handlet 60 sekunders alternativer og bare tar 1-2 handler i en 4-timers økt (det vil si å være super konservativ), er det sannsynlig at du skal vente veldig lenge før ditt sanne ferdighetsnivå i denne formen av handel avsløres for din oppmerksomhet. Du kan ikke engang ha en effektiv strategisk tilnærming til 1-minutters alternativer, og det ville være uheldig hvis du gikk over en måned med å handle dette instrumentet før du begynner å innse at det er tilfelle når fortjenestekurven din (eller ITM-prosent) begynner å ta den riktige formen. Når det er sagt, overstyrer du ikke ved å ta oppsett som faktisk er der. Det er langt verre enn å velge å handle i det hele tatt. 3. Don8217t handler blindt alle berøringer av støtte og motstand. Fortsett å vurdere prishandlinger (for eksempel lysestaker og formasjoner), trendretning, momentum og ting av den naturen som kommer med personlig eksponering for hvordan markeder av interesse påvirker deg og fremmer din handelsutdanning for å bli bedre. Men uten videre vil jeg vise deg alle mine 60-sekunders handler fra mandag og jeg hvordan jeg legger alt i praksis. For å unngå forvirring vil jeg kort beskrive hver handel i henhold til nummeret som er tildelt det i de nedenstående skjermbilder. Handelshistorie Bruke 1 minutts utløp 1: 1.32817 hadde vært høy om morgenen og dannet et område med motstand. Ved første re-touch på 1.32817 tok jeg et put-alternativ på 1:54 stearinlyset. Denne handelen vant. 2: I likhet med den første handelen tok jeg et put-alternativ på re-touch på 1.32817. Denne handelen vant også. 3: En tredje put-opsjon på 1,32817. Denne handelen gikk tapt, da prisen gikk over mitt nivå og dannet en ny daglig høyde. 4: Pris dannet en nyere lav på 1,32715, retraced opp til 1,32761, før kommer tilbake ned. Jeg tok et anropsalternativ på re-touch på 1.32715 og denne handel vant. 5: I utgangspunktet samme handel som den forrige. Prisen holdt ganske bra på 1,32715, så jeg tok et påfølgende anropsalternativ og vant denne handelen. På 2:26 stearinlys, prisen gjorde sin trekk tilbake til 1.32761 motstandsnivå. På et normalt trekk ville jeg ta et put-alternativ der, men momentet var sterkt på 2: 26-lyset (nesten seks pips), så jeg unngikk handelen. 6: Flere putalternativene ble nesten opprettet på 1,32761-nivået, men ingen materialiserte seg på nivået. Så min neste handel var enda et anropsalternativ nede i nærheten hvor jeg hadde tatt anropsalternativer i løpet av de to foregående handlerne mine. Men siden 1.32715 hadde vært litt brudd før, bestemte jeg meg for å i stedet ta et anropsalternativ på 1,32710 i stedet. Jeg følte at dette var et sikrere trekk da bare halvpipet kan være avgjørende for å avgjøre om en 60-sekunders handel er vunnet eller tapt. Denne handelen vant. 7: Sett opsjonen tilbake på 1.32761 motstandsnivå. Denne handelen vant. 8: Ring alternativet ned på 1.32710 (hvor 6 ble tatt). Denne handelen vant. Men øyeblikket etter at handelen gikk ut i penger, brøt markedet under 1.32710 og dannet en nyere lav på 1,32655. 9: Denne handelen var et put-alternativ på 1,32710, ved å bruke konseptet om at gammel støtte kan bli til ny motstand. Ikke desto mindre vinner denne handelen ikke ettersom prisen fortsatte å klatre tilbake til sin tidligere handel. 10: Jeg bestemte meg for å ta et put-alternativ ved å trykke på 1.32817, som var det nivået jeg tok mine første handler på dagen. Denne handelen kan virke litt forvirrende først, gitt en ny høyde for dagen hadde blitt etablert, og at momentet var oppover. Men ved å bare se på stearinlyset virket det at prisen var i ferd med å falle litt. Det var også på vei inn i et område med nylig motstand, så når den slo 1,32817, tok jeg put-alternativet og handelen fungerte. 11: Et annet alternativ på 1.32817. Denne handelen vant. 12: For denne handel kom dagens høyeste dag på 2: 13-lyset til spill 1.32839. Jeg hadde tenkt å ta et put-alternativ på dette nivået på 3:22 stearinlys, men prisen gikk gjennom den raskt og lukket. Og så i kanskje 10-15 sekunder ble min prismengde forsinket, og da det ble tilkoblet, var det over et pip over min planlagte oppføring. Så jeg var glad for at jeg savnet den handelen, som en som ville ha mistet. Jeg ender opp med å bruke 1.32839-nivået på et anropsalternativ, men da den tidligere motstanden kan bli til ny støtte. Denne handelen vant. 13: 1,32892 var nå for tiden høy for dagen og hadde dannet et nylig motstandsnivå. Jeg tok et put-alternativ på berøring av nivået. Denne handelen vant. 14: I likhet med 12 brukte jeg 1.32839 som støtte igjen, og det ga en vinnende handel. 15: Nok en gang brukte jeg dagens dagens høyde på 1,32892 som et motstandsnivå for å ta et put-alternativ. Men prisen busted gjennom og denne handel mistet. 16: Et annet femten minutter passert før jeg klarte å ta et nytt handelsoppsett. Denne gangen brukte jeg 1.32892 som et støttenivå (gammel motstand som ble til ny støtte) for å ta et anropsalternativ. Denne handelen var trolig min favoritt oppsett av dagen og ble hjulpet av at trenden var oppe. Det viste seg å være en vinner. 17: For put alternativer på dette tidspunktet, hadde jeg et øye mot 1.32983 (den nye høyen for dagen), men pris konsolidert to ganger på 1.32971 nivået danner en linje av motstand. Så jeg bestemte meg for å ta et sett med et trykk på 1.32971 på 4:28 stearinlys. Denne handelen viste seg å være en fin fire-pip-vinner. 18: Min siste handel på dagen var et anropsalternativ tilbake på 1.32839, hvor jeg tok samme oppsett for 12 og 14. Dette var en annen god fire-pip-vinner. Etter det ventet jeg at prisen skulle komme opp og se om 1,32892 ville fungere som motstand, men det rørte aldri. Også, jeg følte meg litt trøtt av dette punktet og bestemte meg for å ringe det slutter for dagen. Konklusjoner om denne strategien Samlet sett gjorde jeg ganske bra for min første dag, trading 60 sekunders alternativer, går 1418 ITM. Men generelt har jeg tro på min strategi for å forutsi fremtidig markedsretning med et rimelig nivå av nøyaktighet, og min evne til å bruke den til noe marked eller tidsramme. Jeg likte også å leke rundt med 1-minutters alternativer, da det var en ny opplevelse, og jeg ville definitivt vurdere å legge til flere 60 sekunders opsjonsdager i min diett i fremtiden. Hvor handler jeg

No comments:

Post a Comment