Tuesday 7 November 2017

M5 Forex Indikatoren


Forex System Indikatorer Flytte gjennomsnitt gir viktig informasjon om retningen av et marked. De ble opprettet for å gi retningsinformasjon, utjevne zigger og zags av en trend. Deres bruk har blitt mye mer overveiende med fremveksten av dataprogramvare. De automatiske beregningene for MAs (glidende gjennomsnitt) har i stor grad forenklet deres applikasjoner. De kan nå beregnes og utnyttes opp til selve andre sekunden i et handelsdiagram. Deres applikasjoner, sammen med lysestaker, gir et svært sterkt lønnsomt handelsformat. Som med alle andre tekniske indikatorer har MAs en relevans når det er korrelert med prisbevegelsen. Hvordan de bevegelige gjennomsnittene benyttes kan gjøre en stor forskjell mellom moderat avkastning og høy lønnsom avkastning. Trading teknikker, ved hjelp av bevegelige gjennomsnitt, gir bedre inn - og utgangsstrategier. (se her flere Forex-strategier) Den vanligste bruken er når de relevante bevegelige gjennomsnittene krysser. Muligheten for å bruke MAs krysser tilsynelatende har noen relevans, eller det ville ikke være allment kjent som en av deres nyttige aspekter. Fordelene ved å flytte avenges blir imidlertid sterkt redusert hvis kryssinger er den eneste applikasjonen som brukes. Nøyaktigheten av kryssanalysen er moderat vellykket. Det er imidlertid mange tekniske vurderinger som er moderat vellykkede. Bruk av lysestake analyse i forhold til MAs gir en høyere funksjon. Spørsmålet oppstår alltid om man skal bruke det enkle glidende gjennomsnittet (SMA), det eksponentielle glidende gjennomsnittet (EMA) eller den veide flytteverdi (WMA). Det enkle glidende gjennomsnittet er det enkleste å beregne derfor årsaken til at den var godt brukt før det var tilstedeværelse av datamaskiner. Det eksponentielle glidende gjennomsnittet har blitt mer populært de siste årene på grunn av de raskere beregningene som programvare gir. Den inkorporerer de nyeste dataene i beregningene, gjør det mulig for eldre data å falle ut, noe som gjør gjeldende data mer relevante. Veidede glidende gjennomsnitt legger større vekt på nåværende data versus eldre data. Enkle bevegelige gjennomsnitt virker veldig bra, og gir informasjonen som kreves for å lykkes med handel med lysestaker. Pengeledere, samt flertallet av tekniske investorer, bruker det enkle glidende gjennomsnittet. De bevegelige gjennomsnittene gir en enkel visuell indikator som viser retningen av en trenderhelling. Når de bevegelige gjennomsnittene stiger, indikerer det en opptrinn. Når de bevegelige gjennomsnittene faller, indikerer det en downtrend. Hvis de bevegelige avenges handler sidelengs, avslører det et sidelengs marked. Traders som bruker den bevegelige gjennomsnittlige metoden for å indikere trender, følger noen svært grunnleggende regler. 1. Hvis SMA er trending opp, handel markedet på den lange siden. Kjøp når prisene trekker tilbake til, eller litt under, det glidende gjennomsnittet. Etter at en lang posisjon er opprettet, bruk den nylig lave som stoppet ditt. 2. Hvis SMA er trending ned, handel markedet til kortsiden. Kort (selg) når prisene stiger til eller litt over, SMA. Når en kort posisjon er opprettet, bruk den nylig høye som ditt stopp. 3. Når SMA handler flatt eller oscillerende sidelengs, illustrerer det et sidelengs marked. De fleste handelsfolk, som bruker det bevegelige gjennomsnittet for å avgjøre trender, vil ikke handle i dette markedet. Bare sagt, handelsmenn som bruker SMA som en trend går lenge (kjøp) når prisene trender over det bevegelige gjennomsnittet. De vil gå kort (selge) når prisene trender under det bevegelige gjennomsnittet. Lysestaken handler har en enorm fordel ved å kunne se hvordan lysestake-signalene forteller dem på disse viktige bevegelige gjennomsnittsnivåene. FX Monetizer bemerkelsesverdig for at den fungerer på den virkelige kontoen med en fortjeneste på mer enn to år, startet i 2012, og bare gikk i salg i 2014. Strategien til FX Monetizer er basert på volatilitetsbrudd og kompetent arbeid med et stoppested . FX Monetizer omstiller handler sjeldent, men fortjeneste på noen av dem kan nå 200 pips FX Monetizer som ikke brukes i arbeidsmessige metoder, går ut av tap som Martingale-metoden, andre og andre, og hvordan overvåking viser reell konto, kan være lønnsomt i lang tid . Egenskaper ved FX Monetizer 8226 Platform: Metatrader4 8226 Valuta par: EURUSD 8226 Handelstid: Døgnet rundt 8226 Timeframe: M15 Last ned inkludert: IndicatorEALibraries Hvordan lastes ned klikk her Hva er det beste handelssystemet på M5 tidsramme Det setter deg ikke ned Jeg prøver å hjelpe deg klokt. Første gang du er åpenbart, er du nybegynner og som nybegynner, bør du ikke handle med 5min diagram. Det er garantert å sprenge deg bort. Du er under en illusjon at noen indikator skal hjelpe deg på 5min. Nope Alle indikatorene slenger spesielt til 5 min. I utgangspunktet er du handel med ordreflyt, markedssvikt, spikes etc. Seriøst må du forstå markedsstruktur som grunnleggende krav til handel på en hvilken som helst tidsramme Tålmodighet er visdomens følgesvenn. Saint Augustine Vel, mange har suksess i M5 trading med: Glem om å male på nytt ettersom det har blitt behandlet i tråden. Bare medlemmer med 10v har lov til å legge inn svar på tråden for å forhindre latne nybegynnere å stille spørsmål som har blitt besvart og ikke bry seg om å lese tråden. Medlemmer kan fra tid til annen quotapplyquot for å kunne legge inn på tråden. Spør Realjumper Langsiktig bestå av serier av kortsiktige hendelser. Hva skjer i H4, D1, W1 eller til og med Månedlig startet i M5 eller M1 eller enda sekunder diagram. Selv Al Brooks handler naken med PA på M5 Sjekk det ut: 31119 23376 Victor V Prøv høyere tidsrammer. 5 min er for mye støy for en nybegynner (hva du tydeligvis er). Mange enkle ting, som du kan begynne med å jobbe bra på 4 timer tf, men helt skrudd på 5min. Jeg antar at du tok 5 min på grunn av den sannsynlige rike quickquot-tanken. I løpet av 1m er bevegelsene for lite til å dekke spredningen, men 5m kan fungere. Jeg har rett jeg begynte som dette også, og prøvde mye på 5min, bare å kaste bort tiden min. Faktisk er denne tf støyende, og trender er med galskapende bevegelser. Høyere tf er mer trending og lettere å handle og lære. Og du må. Enig, det er for stressfullt. Men noen har personligheten kvote all timequot så ja, jeg bruker 5m tf. Her min erfaring generelt. 1) Mange falske trekk, så du må ha quotinstinctquot for å filtrere dem ut 2) Så langt bruker jeg MACD-indikator og SMA (20) som inngangspunkt, dessverre ingen bestemt utgangsregel, ved hjelp av SL for å håndtere risikoen min . 3) For det meste holde seg utenfor store nyheter, med mindre du har noen hint av dem. Her et bilde av diagrammet mitt: Regel: 1. Stjerner vendepunkt, 2. Blå eller Rød etter stjerner (ikke for nær, ca 8-12 bar) åpen posisjon, 3. En annen stjerneshow, du kan lukke eller vente på det tegn på sving. 4. Thight stoppe tap, flytte for å bryte selv SL asap, 5) nærmer seg store nyheter. forsiktig, realisert fortjeneste eller flytt SL. Ganske stressende, ja. Oh indikatoren er skreddersydd, dens MACD (12,26,9) median pris, tf m15, men sett på m5 diagrammet. Hvis du kan MQL4. jeg sender deg. Dette jobber for meg, ca 68 få i gjennomsnitt i gjennomsnitt. ny. ca 3 måneder bruker den. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Multi Timeframe Indikatorer Jeg har lyst til å ha mulighet til å plotte indikatorer fra forskjellige tidsrammer på diagrammet mitt, men MT har ikke denne funksjonen innebygd. (Vet noen av noen kartleggingsprogrammer som gjør dette innfødt) Som et eksempel, hvis du følger IWCR-systemet, er det fint å kunne plotte Daily RSI på 5 min. diagram. Når jeg satte sammen Daily Volt Breakout-indikatoren, gjorde sorta det jeg ønsket, fordi det tillot deg å legge til det til en hvilken som helst tidsramme (Daglig eller mindre) og se hvor det daglige breakout-punktet ville være. Problemet var at det var begrenset til å bare vise Daglig verdi. For omtrent 2 uker siden kom jeg over Igorads Price Channel Stop-indikator og det syntes å gjøre det jeg ville (med hensyn til mulitiple tidsrammer). Jeg begynte å prøve å bruke priskanalindikatoren som en mal, legge til kode fra andre indikatorer og tilpasse den til å fungere i den nye strukturen, men de syntes aldri å fungere. (Jeg er fortsatt ikke en veldig god koder.) Så i går kveld hadde jeg et gjennombrudd: Hvis jeg ikke kan finne ut hvordan du korrekt legger til koden fra de andre indikatorene, hvorfor ikke bare Referanse dem, med deres iName eller iCustom Så det er det jeg gjorde. Og det fungerer bra. Her er et par ting å huske på når du bruker disse: 1) TimeFrame er inngangen du bruker til å angi hvilken tidsramme som skal trekke dataene fra. 2) Du må angi TimeFrame i minutter (1,5,15,30,60,240,1440,10080,43200) 3) Som standard er TimeFrame satt til 0, noe som betyr at den vil bruke hva den nåværende tidsrammen er, dvs. vil fungere som den opprinnelige indikatoren. 4) Hvis du angir TimeFrame til noe annet enn 0, må det være aktuelt tidsramme. (Med andre ord, bruk ikke en M15 PSar på et H1-diagram. Verdiene vil ikke være korrekte. En H1 PSar på et M15-diagram fungerer riktig.) Ive setup 5 Multi-TimeFrame (MTF) indikatorer som kan brukes som eksempler. Du kan åpne dem og bruke koden som en mal, slik at du kan lage en eksisterende indikator-MTF. Vennligst ikke posten og spør om andre indikatorer skal gjøres, siden tråden snart vil bli en stor, vennligst gjør dette for hver MT4 indikator. Det er virkelig, veldig enkelt å gjøre, og hvis du ikke vet hvordan du skal kode, kan du tilbringe en uke å lese Coder Gurus MT4 programmeringsveiledning, og du kan gjøre det. Hvis jeg har tid, må jeg legge til mer. Forhåpentligvis vil andre legge til sine MTF-konverteringer til tråden. Multi-TimeFrame-sett 1 inneholder: Vedlagt diagram er følgende: M5-diagram med LimeGreen PSar Takk for din gode ide og indikator. God arbeidsmann Dette er min versjon av MTF: Du kan bruke iCustom nå uten å skrive en linje med kode, alt du trenger for å fylle parameteren du vil ha i indikatorinngangsvinduet. Du kan sette opp til 4 indikatornavn i inntastingsvinduet som skal tegnes. Du kan angi linjen (buffer) for indikatoren du vil bruke ved hjelp av iCustom (EX: 0 betyr å dote første linjen. 1 betyr den andre linjen etc). Du kan angi tegning formestil (EX: 0 betyr DRAWLINE. 2 betyr DRAWHISTOGRAM etc). Jeg håper du liker det. Takk veldig mye for din gode ide og indikator. God arbeidsmann Dette er min versjon av MTF: Du kan bruke iCustom nå uten å skrive en linje med kode, alt du trenger for å fylle parameteren du vil ha i indikatorinngangsvinduet. Du kan sette opp til 4 indikatornavn i inntastingsvinduet som skal tegnes. Du kan angi linjen (buffer) for indikatoren du vil bruke ved hjelp av iCustom (EX: 0 betyr å dote første linjen. 1 betyr den andre linjen etc). Du kan angi tegning formestil (EX: 0 betyr DRAWLINE. 2 betyr DRAWHISTOGRAM etc). Glad du likte ideen. Det du setter sammen høres også veldig bra ut. Men hvor er filen? Snakker du om Easy iCustom-tråden du startet, lastet jeg ned det i går, men havent hadde en sjanse til å leke med det. Venter på instruksjonene dine. Også er den enkle iCustom-indikatoren MTF i stand, eller hvor du snakker om noe annet i ditt over innlegg, kanskje han har problemer med å laste opp, jeg kunne ikke laste opp noe for en time siden, og heller ikke fjerne det gamle vedlegget mitt fra en tidligere msg. 404 stil feil.

No comments:

Post a Comment