Sunday 12 November 2017

Pitchfork Trading System


Gordon Dean DeRoos: Født 21. januar 1933 Død 6. desember 2015 På søndag 6. desember 2015 døde Gordon Dean DeRoos fredelig hjemme hos ham. En av hans siste forespørsler var at vi fortsetter sitt arbeid med Pitchfork Primer. Familien vår er forpliktet til å sikre at hans arbeid med Pitchfork Primer fortsetter å være tilgjengelig for de som er interessert i å lære teknikkene undervist i hans kurs og bok. Far studerte under sen Dr. Alan Andrews og mottok individuell veiledning fra Dr. Andrews. Pappa elsket sitt arbeid og snakket høyt om hans mange, mange studenter fra hele verden. I hans minne vil hans kurs bli tilgjengelig senere som en selvstudiehåndbok med utdrag fra sine tjue pluss år med undervisning. Hvis du er et tidligere kursmedlem og har studier som du vil ha med i håndboken, vennligst kontakt Debbie på debbiederoosgmail. Inntil selvstudiehåndboken er fullført, vil hans kurs fortsette å være tilgjengelig for kjøp uten undervisning og konsultasjon som han så elsket. Hele kurset kan kjøpes for 40,00. Gordons bok, Trading With the pitchfork. Kun tilgjengelig for kjøp som PDF-versjon. Vennligst send oss ​​en e-post med spørsmål eller forespørsler på: gordonpitchforkprimer og vi svarer. Deborah, Rick, Steve og Malu DeRoos. Jeg husker godt min introduksjon til internett, og hvordan det ga begynnelsen på et flott pensjonsprosjekt. Det var i november 1996. Min kone Neva og jeg hadde nettopp pensjonert, og var vintering i Harlingen, Texas. Mitt aller første online-prosjekt var et søk for å se hva, om noe, var tilgjengelig om Dr. Alan Andrews Pitchfork og andre handlingsmetoder for actionreaction. Dr. Andrews hadde gått bort flere år tidligere, og jeg trodde det ville være minst noen omtale av ham eller hans handelsmetoder. Men ingenting dukket opp. Jeg husker ikke om den manglende informasjonen overrasket meg eller ikke. Det spurte meg imidlertid som en av hans tidlig 1980-kursmedlemmer, å starte arbeid på et nettsted, og et e-post korrespondanse kurs som ville være sentrert på hans Andrews Pitchfork teknikk. Å hjelpe andre handelsfolk lærer hvordan du bruker Pitchfork riktig, og supplerende teknikkene som Dr. Andrews brukte som han analyserte sine aksjekurser og vareprisdiagrammer virket som en passende ting å gjøre. Så, etter å ha organisert alt materialet Id som ble mottatt fra ham gjennom årene, skutt ned og deretter pakket opp notatene mine, var denne nettsiden og min e-postkurs klar til å gå i midten av 1997. Som nevnt har det vært et flott pensjonsprosjekt, og begge har vært i kontinuerlig drift nå i 18 år. Å tilby et billig, selvfylt, e-post studieprogram sentrert på kursmaterialer møblert av grunnleggeren av Median Line Technique, den sene Dr. Alan H. Andrews. For mer informasjon, vennligst klikk nedenfor: quotTrading med The Pitchforkquot En PDF-versjon av handelshåndboken for skrivebordet med tidsbestemte handelsstrategier ved hjelp av Dr. Alan H. Andrews Median Line Technique. For mer informasjon om PDF-håndboken, sammen med instruksjoner omPopulære tekniske indikatorer: Bollinger Bands Flytende gjennomsnittlig konvergensdivergens (MACD) Hvis du også er interessert i handelsalternativer, oppfordrer vi deg til å se på enklere alternativer. For mye av deres traning materiale har vist seg å være noen av de beste investeringene. Og hvis du ikke er overbevist, anbefaler vi deg å lese denne enklere opsjonsanmeldelsen og lage ditt eget sinn. Verdensrenten Coghlan Signals Service Coghlan Capital tilbyr handelsfolk, investorer og pengeforvaltere med ekspertanalyse av gull-, sølv-, valuta - og amerikanske indekser. Få jødenes universelle teori om å ikke gi en kuk Killer Mike kommer til denne Hollywood-øvelsesplassen, en litt forbløffet . Hes kom rett fra frokosten på kyllingen og vafler-landemerket Roscoes, hvor han hadde slått inn i en booth, plutselig la merke til grupper av kunder som var kaldt klare på ham. Der var han: En tyngre halvdel av Kjør jødene lurer på om det skulle gå ned før servitrisen selv måtte bringe ham en Urter Spesial. Fire sorte menn går inn, setter seg ned og begynner å se på meg. Jeg liker, kom jeg med en rapbiff, sier Mike, ler. Så vender de seg og kaster opp RTJ-tegnet. Så ser jeg til et annet bord, og det er et mannskap fra Philly, og de kaster opp RTJ, og det knuller meg opp fordi jeg plutselig er i en Batman-film. I begynnelsen av desember, flere helter-skelter uker etter presidentvalget, og noen få før, kjørte Run, jødene overrasket, sitt tredje eponymiske album på Christmas Evea sneak-angrep som forårsaket at halvparten av internett til kollektivt skulle skrike. Det var et julete jævla mirakel mens de kastet deres familys overdådige dekorert Douglas gran gjennom et tallerken glassvindu. Kreditt bunkerbusterstyrken til det siste angrepet. I de siste fire årene har det beste tagteamet siden Road Warriors truet de rammede og rammet de komfortable bedre enn noen anerkjente journalistiske institusjoner. Fra deres første innspillinger, El-P og Killer Mike forundret alle med sin medfødte kjemi, hvordan-gjorde-ingen-tenk på-dette-før-paring så genialt som vel, kylling og vafler. Deres andre album hylte et stort sprang, da de gikk fra gode solo rappers trading barer for å realisere den immaterielle alkymien som definerer alle store rap grupper. Bomb Squad-arvingen fra New York og Dungeon Familys Demosthenes fusjonerte kunstig og utvidet seg på sjefinspirasjoner som tidlig iskub og Rage Against the Machine. Oddparpartnerskapet kommer tilsynelatende rett fra sentralretten ned til det faktum at El røyker sativa og Mike favoriserer kroppens høyder av en indica, OG Kush. Personlig, de er akkurat hvordan du forventer. El strekker seg fremover, all evig bevegelse, iført en denimjakke og solbriller. Hes som Brooklyn som en bialy, evig vred, svart lunged, og snakker i rask staccato bursts. Mike lounges komfortabelt i en svart T-skjorte og joggesko, enorm, men smidig, velsignet med fotografisk minne, et lett smil, og evnen til uanstrengt å utløse komplette avsnitt av velbegrunnede, faktabaserte konklusjoner. Utover den svovelaktige raseri som er rettet mot krøllete politimenn og kleptokrater, eksisterer to sjenerøse og oppriktige menn som dypt elsker sin familie, venner og fans. Uten å overbevise gesten, har de gitt bort hvert av deres album gratis. De er som Røde og Meth hvis de rapped med emnet og subversive holdninger av offentlig fiende. Vennene du vil ha, de fiender du er redd for. Midtveis gjennom intervjuet, pause vi for en røykpause på parkeringsplassen. Mellom exhales på denne ashen lørdag ettermiddag, El-P plasserer en DeLorean parkert utenfor studioet. Like utenfor portene rummer en anti-Trump-rally plutselig forbi. Hvis du spurte en datasimulator for å projisere toppen Run the Jewels-scenariet, ville dette være å gi opp eller ta et halskjede, samtidig som det skjer i studioet ved siden av. Vi snakker et øyeblikk om DeLorean. For 15 år siden, da han plager som en underjordisk standardbærer i NYC, tok El inn en sang oppkalt etter plutoniumdrevet tidsmaskin som innledet den alternative dystopien til Back to the Future Part II. Og nå føles filmen grimly som dokumentar med sin prognose av Biff Trumps-regjering, en middel tiåret Chicago Cubs World Series-seier og hoverboards for alle. Theres en av de korte, jeg tror ikke nødvendigvis det, buuuut. bouts of stoner paranoia. På en eller annen måte skifter samtalen til Uber. Hvis Uber var rundt da jeg solgte knullende småfe og narkotika på gata, var Id en miljonær, Killer Mikes skjærer over parkeringsplassen som strålebrenselsmeltende stålbjelker. Kjør jødene: Snakk med meg (via SoundCloud) Opptatt i løpet av det siste året på El-Ps studio i New York, finner RTJ 3 dem som mestere i skjemaet, like i stand til å steamroll sine motstandere eller ansette en skalpell. Danny Brown, Zack de la Rocha, Trina, Tunde Adebimpe, Kamasi Washington, og Joi Gilliam hjelper dem, men gjestene føler seg som andre samarbeidere enn rekrutter for store navn. Skriftene skjedde midt i et av de mest turbulente årene i amerikansk historie. Selvfølgelig forlot dette endemiske kaos klørmerkene over rekordhøydens misnøye, politisk toksisitet og politimord. Personlig kan du fornemme en gjenværende tretthet i både Mike og El, en motvilje mot å bli bedt om svar som ingen har. Med RTJ 3 gjør de hva de må gjøre: fange dysterhet og fortvilelse i en pestilensiell tid, men nekter å la den dra dem ned. I prosessen har de holdt fast på sin tittel som den beste rapgruppen i live. Om noe, kan den nye posten avsløre dem som innvoller optimister. Denne valgcyklusen fant Mike også som en av de mest veltalende politiske stemmeene i sin generasjon, som ofte vises sammen med Bernie Sanders under senatorens presidentkandidatløp, og utover duoenes vedvarende sinne på undertrykkere er deres ustanselige tro på at mennesker kan forandre seg. At en eller annen måte, hvis vi kan slutte å lyve og hate hverandre, kan vi faktisk forbedre oss på denne monstrøse verden. Etter vårt intervju, El-P unnskylder seg å gå ut og ha en annen røyk. Jeg sover litt, så begynn å gå tilbake til bilen min. Men før jeg gjør det der, stopper Killer Mike meg. Han vil si en ting til. Denne opptredenen vennskapte meg med evig håp, og det gjør hver dag, Mike lener seg nært, det varemerket ubåtbaryton litt sprekkende. Å lage denne posten med min venn der inne, lærte jeg hva en alliert var. Jeg lærte hva en bror var. Dette har betydd mer for meg enn jeg visste.

No comments:

Post a Comment