Wednesday 4 October 2017

Ig Markeder Forex Spreadene


Trade FX på enda lavere spekter Sophisticated charts Bygget ved hjelp av HTML5 teknologi for fart og stabilitet Split diagrammer for å sammenligne flere tidsrammer Intuitivt og tilpassbart Omfattende utvalg av indikatorer og analyseverktøy Rediger og lukk posisjoner direkte fra diagrammer Avanserte plattformer Priser hentet fra flere steder Hurtig gjennomsiktig kjøring Sprer seg fra 0,6 poeng Eksepsjonell stabilitet og sikkerhet, med 256-biters SSL-kryptering DMA-handel med Forex Direct Apps spesielt utviklet for alle mobile enheter, inkludert Apple Watch Expert-tjeneste Worlds No.1 CFD og spread spread provider 1 Profesjonelle verktøy, ressurser og handelsideer 24-timers støtte fra våre vennlige, kunnskapsrike teamIG Markets Jeg demod dem en stund tilbake da jeg ønsket å sjekke ut deres FX-alternativer (vanilje-alternativer, ikke binær crap), men dessverre fant jeg produktet å være ganske dårlig i forhold til hva Jeg forventet. Vanilje opsjonsspread var ganske dyrt (det var som 8 pips på EURUSD vanilje-alternativer hvis jeg husker riktig) og strikesexpirationsene ble satt slik at de handlet mer om å få retningsbestemt utbytte enn hva de normalt kunne oppnå enn å implementere tradisjonelle opsjonsstrategier. Jeg mener, jeg antar det ikke er rettferdig at jeg sammenligner. Jeg leste bare negative anmeldelser om denne markedsføreren, men IG ble etablert for 40 år siden, og jeg lurer på om det er veldig ille, hvorfor IG fortsatt er en av de beste globale fx meglere, hvorfor folk fortsatt velger dem. Jeg handlet med IG i tre år. hovedsakelig for enkelhets skyld fordi jeg brukte sine avanserte diagrammer. Jeg har alltid hatt problemer med utførelse. har nå endret seg til en annen megler. Så langt er det en bris i sammenligning. Der igjen, hvis du er bosatt i Storbritannia, er du skattefritatt med IG, da de er uk basert og klassifisert som et spread-spill-selskap (gambling) derfor skattefritt i henhold til britisk lov. hva slags problemer med utførelse. Jeg bor i AU og vil bruke IG Australia så ikke skatt pause for meg. Jeg liker dette. Vi utfører handler til den prisen du ser eller bedre ekskluderer ikke-garanterte stoppordrer. Var litt sjokkert da min salgsordre var fylt 8 pips lavere enn jeg angav med en annen megler. Jeg bruker IG-markeder. imo de er de beste meglerne jeg har brukt (i sammenligning for å gå forex, forex, GFT, FXCM, alpari, ibfx) plattformen er uavhengig webbasert. høy innflytelse, jeg handler bare EURUSD med spred på 0,8pips. de plukker telefonen opp umiddelbart når du ringer for å sette en avtale, teknisk problem, innskudd eller widthdraw-midler. også ive kommer aldri over en megler som gir deg mulighet til å trekke penger med et enkelt klikk. ikke behov for fakser etc. og til slutt - de beskytter kontanter. hvis IG går ned, vil du ikke miste pengene dine da de støttes av banker. Jeg har jevnlig lunsjmøter med kontoansvarlig. det er ingen der ute bedre imo. de kontrollerer også 45 av sluttbrukermarkedet i Storbritannia (så jeg ble fortalt) deres diagrammer er skit men imo hva slags problemer med utførelse. Jeg bor i AU og vil bruke IG Australia så ikke skatt pause for meg. Jeg liker dette. Vi utfører handler til den prisen du ser eller bedre ekskluderer ikke-garanterte stoppordrer. Var litt sjokkert da min salgsordre var fylt 8 pips lavere enn jeg angav med en annen megler. Sakte på inngang og utgang. Ive kjent og handlet i et levende handelsrom med en profesjonell som var bundet til IG på grunn av kontrakt med morsom mann. Hele rommet hørte på ham å gå balistisk med IG. Ig uttalt at deres henrettelser alltid skal fylle bestillinger innen 8 sekunder. Jeg har klikket og klikket langt over 8 sekunder. Clicked avbryte bare for å se pop up og si at instruksjon (oppføring eller utgang) ikke kunne behandles som jeg allerede hadde bedt om et nivå. Når utførelsen kom opp på kontoen, var det ikke på mitt forespurte nivå. Det var på sitt valgte nivå. På den tiden var jeg scalping 90 av tiden, så gjennomføringen var viktig. Det som var merkbart var at de ville være presise for en stund, da kjøringen igjen ville gå sakte. Det ble nesten forutsigbart å pipen. Jeg har diskutert dette med handelsmenn med mange års kunnskap. Alle sier at alle meglere har bots i deres henrettelse. De varierer alle spreads som er sikkert. Min siste handel med IG gikk som følger. Inntastet med 10 pip sl. Fikk stoppet 0,07 pips under mitt stopp. Trade retraced som jeg trodde det ville bare under min sl. Forsøkt å komme tilbake i cos var bra utseende handel. IG ønsket min. 30 pip sl. Jeg trodde wtf. IKKE MER Jeg vil ærligst foretrekke å betale skatt enn satt opp med frustrasjonen jeg led av IG. Håper dette hjelper. GL Alle spådomssystemer, som musikk selv, arbeider gjennom mønstre. Jeg bruker IG-markeder. imo de er de beste meglerne jeg har brukt (i sammenligning for å gå forex, forex, GFT, FXCM, alpari, ibfx) plattformen er uavhengig webbasert. høy innflytelse, jeg handler bare EURUSD med spred på 0,8pips. de plukker telefonen opp umiddelbart når du ringer for å sette en avtale, teknisk problem, innskudd eller widthdraw-midler. også ive kommer aldri over en megler som gir deg mulighet til å trekke penger med et enkelt klikk. ikke behov for fakser etc. og til slutt - de beskytter kontanter. Hvis IG går ned, vil du ikke miste din. Prøv de avanserte diagrammene. De koster 30,00. Så lenge du plasserer to ekte live-handel i måneden, trenger du ikke å fortsette å betale. Simpler Alle spådomssystemer, som musikk selv, arbeider gjennom mønstre. Jeg bruker IG-markeder. imo de er de beste meglerne jeg har brukt (i sammenligning for å gå forex, forex, GFT, FXCM, alpari, ibfx) plattformen er uavhengig webbasert. høy innflytelse, jeg handler bare EURUSD med spred på 0,8pips. de plukker telefonen opp umiddelbart når du ringer for å sette en avtale, teknisk problem, innskudd eller widthdraw-midler. også ive kommer aldri over en megler som gir deg mulighet til å trekke penger med et enkelt klikk. ikke behov for fakser etc. og til slutt - de beskytter kontanter. Hvis IG går ned, vil du ikke miste. Ifølge IG var deres gjennomsnittlige spredning for EURUSD i løpet av den siste uken 1,07 pips. 0,8 pips er bare deres minimum. De viser også det typiske spredningen på 2,0 pips som de forteller folk forventer. Ikke alle deres majors er like stramt, da de ser USDCAD på 2,88 gjennomsnittlig spredning og 3,5 typisk er hard. Kryssene er ikke i orden, EURAUD på 8 pips (lol wut) GBPJPY ved 5. Du kan lage deres syntetiske likeverd og spare på spredningskostnad i noen av disse tilfellene. Ifølge IG var deres gjennomsnittlige spredning for EURUSD i løpet av den siste uken 1,07 pips. 0,8 pips er bare deres minimum. De viser også det typiske spredningen på 2,0 pips som de forteller folk forventer. Ikke alle deres majors er like stramt, da de ser USDCAD på 2,88 gjennomsnittlig spredning og 3,5 typisk er hard. Kryssene er ikke i orden, EURAUD på 8 pips (lol wut) GBPJPY ved 5. Du kan lage deres syntetiske likeverd og spare på spredningskostnad i noen av disse tilfellene. sikkert som rett (30 minutter før tokyo) nå er deres spredning 2 pips. under tokyo, london og new york er det normalt på 0.8pips. sprer til side de har gode fasiliteter for å imøtekomme mine behov for handel. tommelen opp fra meg Spread betting produktdetaljer Notater til tabeller Følgende notater gjelder for alle de forrige forex-tabellene, hvor det tilsvarende nummeret er funnet. 1. Normal arbeidstid for alle par er fra kl 21.00 (londontid) søndag til kl 22.00 (londontid) på fredag, med unntak av nye markedspar, som opererer på forskjellige tidsplaner. Alle handelstider som er oppført, er London-tider. Vær oppmerksom på at sommertid i Storbritannia eller opprinnelseslandet kan føre til at tidspunktene vist er upresise. 2. Spread er utsatt for variasjon, spesielt i volatile markedsforhold. Våre sitater er hentet fra anførselstegn i det underliggende markedet som er tilgjengelig for oss fra bankene og likviditetsleverandørene som vi handler med. Vi overvåker likviditeten som er tilgjengelig i det underliggende markedet, og tilbyr minimale spredninger når markedsspredningen er spesielt liten. I de fleste andre forhold gjelder vårt typiske spredning. Hvis spredninger beveger seg bredere i det underliggende markedet, kan vi matche dette. Vi legger ikke vekt på eller påvirker våre priskilder. 3. For begrenset risikobespill belastes en begrenset risikopremie hvis ditt garanterte stopp utløses. Den potensielle premien vises på avtalebilletten, og vil utgjøre en del av marginalen din når du legger stoppet. 4. Marginekrav representerer en prosentandel av den samlede posisjonen. Du kan finne de marginerte marginene fra rullegardinmenyen Get Info i hvert marked i vår handelsplattform. Vær oppmerksom på at det kan være behov for høyere marginer for store stillinger. Vennligst se vår margineringsside for mer informasjon. 5. Når fremsatte forex-spill blir rullet over, er den første innsatsen stengt til midtprisen for kontraktsmåneden, pluss eller minus halvparten av vårt normale spredt. Den nye innsatsen åpnes da til midtprisen på vårt nåværende tilbud for neste kontraktsmåned. Hvis den første innsatsen var kontrollert, blir den fullstendige risikopremien enten lagt til tilbudsprisen eller trukket fra budprisen avhengig av innsatsretningen. 6. Hver dag din DFB-innsats forblir åpen, gjør vi kontanter til din konto for å gjenspeile finansieringskostnadene til innsatsen din. Finansieringsjusteringen er basert på tom-neste spredning for valutaparet (unntatt bitcoin) involvert, inkludert en admin fee på 0.0022 per dag. Merk: For enhver stilling åpnet før klokken 22.00 onsdag, som fremdeles er åpen etter klokken 22.00 onsdag, vil den daglige rentekreditten eller debet treffes i tre dager i motsetning til en. Denne tre-dagers justeringen dekker oppgjør av handler i helgen. Dette vil ikke alltid gjelde for nye markedspar. Emerging pairs er priset ved å bruke en måneds prissetting, slik at finansieringsavgiften for disse vil avhenge av tre-dagers tilpasning som er gjort i det underliggende markedet. 7. Viderespredning legges til gjeldende spotspread for hvert par for å produsere våre terminspriser. Dette betyr at det er variabelt å handle spreads tilgjengelig, avhengig av markedsforhold. 8. Bitcoin finansiering vil være 0,0438 daglig for korte stillinger og 0,0274 for lange stillinger.

No comments:

Post a Comment